Begonnen!

26 april 2015 - Abcoude, Nederland

Vreemd. Het dringt nog niet goed tot me door, maar ik ben onderweg.
Ria en Grattan lopen vandaag en morgenochtend mee, dan nemen zij de trein terug vanuit Breukelen. Dan wordt het helemaal echt en ga ik in mijn eentje verder.

Gister en vandaag nog druk druk druk voor vertrek; belastingformulier moest nu toch echt nog de deur uit, muziek op foon gezet en oh ja, inpakken!
Met Ria nog een keer door alle spullen heengegaan en een kilo toch nog thuis gelaten. Mocht je iemand zoeken die kritisch met je meekijkt bij het inpakken, vraag haar ;-) . Rugzak weegt nu 7,9 kg.

Vandaag wilde ik laat vertrekken en maar een klein stukje lopen om erin te komen. We zijn nu ergens tussen Ouderkerk en Abcoude geland, in waarschijnlijk de meest luxueuze 'herberg' die ik de komende maamden zal krijgen. Het is een welvoorziene airbnb waar we onze voorlopig laatste avond zullen vieren.

Een blog bijhouden vind ik leuk om te doen, maar schrijven is niet iets wat ik altijd gemakkelijk doe, Zeker niet op een foon zoals nu. Vergeef me dus als dit blog niet altijd even goede spelling of zinnen heeft.
Morgen verder!

Vandaag: 18 km