Voorbereiding

25 april 2015 - Amsterdam, Nederland

Dit is de dag voor mijn vertrek.

Al maanden geleden begon ik met een lijstje, met daarop de dingen die ik zou gaan doen als ik eenmaal met verlof was. De afgelopen drie weken heb ik veel van die dingen gedaan, maar het lijstje is nog niet afgewerkt.

Eén van die dingen die gedaan moesten worden was voorbereidingen te treffen voor de camino. Ik kocht een extra batterij voor mijn telefoon, ik kocht mijn eerste crocs (nee, niet mooi, wel licht en praktisch), ik zette de laatste gps routes in mijn telefoon(op de site van het genootschap staan alle routes in NL, B, F en Es) en her en der verzamelde ik de laatste informatie over onderdak onderweg. Ach, hoe belangrijk is het. Vandaag gewoon niet veel inpakken en wegwezen!

1. Nancy Hendriks-Durand:
    2 mei 2015
    Dat het je goed mag gaan onderweg en dat je verlichting en zegen op je pad mag tegenkomen, het pad is het doel, en dat de aankomst je voldoening mag geven, dat het rugzakje die je met je mee draagt, steeds lichter worden, maar dat je terug mag komen met mooie verhalen!