Dag 78 Rustdag Saint Jean Pied de Port

13 juli 2015 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Vandaag weer even niet verder trekken. Tijd om even bij te komen en ook voor memory lane. Drie jaar geleden, ook in juli, was ik hier een week met Ria om te hospitaleren in L'Esprit du Chemin.
Voor deze twee nachten wilde ik erg graag nog heerlijk een kamer voor mezelf voordat ik me in de menigte in Spanje stort, dankzij speurwerk van Ria is dat gelukt.
Maar ook op deze rustdag is er werk te doen. Allerlei dingen heb ik opgespaard voor vandaag. Ik heb dringend een kapper nodig, mijn sportbroek die ik bij het lopen altijd aan heb begint op plekken te scheuren die me ongemakkelijk doen voelen en nieuwe schoenen! Hard werken dus.

Uiteindelijk lukt alles. Heb de goede schoenen maar wel in erg fel groen en een broek die me niet staat maar erg prettig zit! Hij was ook nog eens €2, heb er maar twee gedaan. Het haar zit weer op 5 mm. De oude Salomon schoenen hebben het precies 1813 km volgehouden. Ik kan weer een land door.

En verder: slapen, bloggen, kuieren, eten.
Laatste dag in Frankrijk. Heb ik potverdomme (bijna) dit hele land doorgelopen! Vandaag: ommetje

1. Nancy Hendriks-Durand:
    14 juli 2015
    Je hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen om al zo'n heel traject gelopen te hebben onder diverse omstandigheden, dat zijn heel wat stappen. Succes met de volgende trajecten! Olé!
  2. Said:
    15 juli 2015
    Beste Ton,
    Chapeau! Dat heb je gepresteerd! Ik wens je veel succes met de volgende trajecten (en met het redigeren van je manuscript voor de uitgeverij).
    Nogmaals bravo et tant pis voor schoenen & broek, ander land andere accessoires